Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Bogge - 23 februari 2008 07:36

Klockan är strax innan åtta på lördag morgon och jag har vaknat efter en orolig natt. Febern har inte gett med sig och jag har just varit inne och lämnat återbud till Namelosers match i morgon. Det finns tyvärr inte en chans att bli frisk och göra en bra match, för att ställa sig i mål sjuk är inte något alternativ. Vilket är synd, för jag såg fram mot mötet med Åhboys. Det är alltid roligt att möta topplagen i divisionen, spelet brukar bli ett helt annat än vad man tänkt sej.


Livet är inte så roligt just nu, jag hostar en två-tre gånger i minuten, bara det gör mej utmattad. Fast jag har haft tur den här säsongen, jag har inte varit sjuk förrän nu och har knappt missat en träning. Kanske måndagsträningen blir den första på länge, fast hoppas inte det.


Ovido - Quiz & Flashcards