Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Bogge - 7 februari 2008 20:29

En rolig helg närmar sej. Gissa vad den innehåller...Just det, matcher i innebandy! Vårt korplag möter Räven tidigt på lördag morgon, ledarna i vår serie. Sist vi mötte dem blev det lika, men de är riktigt bra, så resultatet är svårtippat. Hoppas på ett positivt, förstås.


Martin ska stå i korpmatchen. Han har haft bra flyt på träningarna och blir bättre hela tiden. Jag tror att han kan hålla oss kvar i matchen om vi får tryck på oss. Jag funderar att åka dit och se på, men tiden...Nio på morgonen, får se om jag ens hunnit klia sömnen ur ögonen.


Klockan fem är det dags för vårt A-lag att möta Surd i Lundby Strand. En match som är viktig att ta på allvar, om vi ska hålla jämna steg med toppen. Sist vi mötte dem vann vi komfortabelt, men vi föll för lätt in i deras ruffiga spel och kunde inte spela ut så som vi kan. Det är viktigt att vi håller oss kalla och låter dem ta utvisningarna istället.


Förresten, i morgon är det dags för den månatliga träffen med IPMS. Jag har rensat ur en hel del gamla modeller, som jag vet jag aldrig kommer att göra något med och ska se om jag får sålt dem i morgon. Hoppas det funkar...

Ovido - Quiz & Flashcards