Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Bogge - 21 februari 2008 22:50

Vi hade föräldramöte i kväll. Det började arton, men jag hade lite tid innan, så jag stack hem, jag bor ju bara ett hundratal meter ifrån skolan. Jag har känt mej lite ruggig under dan, så jag hade tänkt att vila en stund. Hmm, en stund kan vara ganska subjektivt, så också vila. Jag vaknade kvart över sex huttrande som bara den, i feberfrossa.


Vad göra? Ja, inte kunde jag ringa, utan jag fick snällt slänga på mej kläderna och trava ner till Bamba, där mötet ägde rum. Efter den första inledningen skulle alla föräldrar till sina respektive barns klassrum. Jag fick en pratstund med rektor, berättade att jag hade feber, men i ett anfall av storsinthet lovade jag att hjälpa en av lärarna i 1-2:an och dessutom komma i morgon, för vi har ju sångsamling.


Jag är en idiot, som inte kan vara hemma ens när jag är sjuk...Nu har jag 38,3 och ska lägga mej. God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards