Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Bogge - 20 februari 2008 21:03

Träningen ikväll blev en lätt avslagen tillställning. Mina grabbar lyste med sin frånvaro, igen och Namelosers kunde glatt dra över tiden en stund. Fast, det går som det brukar när det inte är många avbytare på bänken och dessutom flera drar hem tidigare, hawaiibandy och många öppna lägen. Niclas och jag släppte väl in en femton mål tillsammans, inte för att vi var dåliga, utan för att backspelet var obefintligt. Alla såg mer eller mindre tacksamma ut när vi lade av.


Jag ska troligen stå för Namelosers på söndag. Niclas ska till London och dricka öl, den apan. Nej, jag är inte alls avundsjuk på honom, (gris). Hoppas han får det bra, (inte!)


Nu till min egentliga anledning till kvällens inlägg. Har just vägt mej och..... -3,2 kg sedan start för en vecka sedan.Hihi

Ovido - Quiz & Flashcards