Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Bogge - 17 februari 2009 21:03

Jag gick med i Facebook för någon vecka sedan, mest för att Julia hade skrivit om hennes och Johannas musikal där. Jag måste erkänna att jag är nyfiken på föreställningen. Nu var det dock inte föreställningen som blev det mest intressanta, utan det faktum att jag hade en mängd släktingar inne på Facebook. Inte bara i Sverige, utan efter lite letande fann jag en av mina amerikanska kusiner.


Sedan rasslade det till och ett par släktingar till dök upp. Jättekul, med tanke på att våra kontakter med USA har inskränkt sig till att min mamma reste över för femton år sedan och min syster var och hälsade på Britt, min äldsta kusin, för två år sedan.


Jag har alltid tänkt mig att besöka USA, men det kostar pengar, (duh!), så det har aldrig varit aktuellt, tyvärr. Att ha kontakt med dem över Internet är det näst bästa, till pengarna börjar rulla in.


Nej, det finns inget arv som väntar eller så, men jag köper trisslotter...hihi.


På tal om pengar så fixade jag ångest åt mig själv idag, då jag köpte lite innebandyartiklar. Jag har just inga stålar, utan tog det på kort, något som jag inte är så förtjust i egentligen. Det kommer surt efter...


Nu är jag sugen på glass! Jag kan smarra i mig lite, tycker jag, jag drog 200 kg. i benpress på träningen idag. 3x12 reps, lätt som en plätt...noog!

Ovido - Quiz & Flashcards