Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Bogge - 18 januari 2008 22:40

Ni kan inte ana hur gott det är med ett glas Caol Ila just nu. Eller kan ni det? Med ett par droppar vatten i, så förstår man att whisky betyder livets vatten. Det blir bara det här glaset, jag ska spela två matcher i morgon.


Torslanda har seriematch kl. 17:00, jag ska stå, men dessutom ringde Niclas från Namelosers. Han har teve-inspelning i morgon och kan inte stå. Jag sa okej, men ångrade mej lite då jag upptäckte att matchen i Alelyckan var 10:40. Inget nattsudd för mej alltså.


Jag sitter just nu och slötittar på Painkiller Jane. Ingen direkt höjdare, men den är bra som bakgrund för skrivandet. Jag har börjat att se Eragon på dvd, men har ett stort motstånd att komma in i den. Hela filmen stinker av omogen fantasy.


Kanske den blir bättre om jag tar en liten Caol Ila till.

Ovido - Quiz & Flashcards