Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Bogge - 6 januari 2008 00:28

Så där, nu är det dags att sätta igång igen. Träningen börjar på måndag och faan vad jag längtar efter den! Jag har märkt att jag blivit rastlös de kvällar jag inte haft träningen, men jag har inte gjort något extra, förutom att vara ute och gå en del. Jag har vilat upp mina knän, som var rätt slitna efter hösten.


Veckan som kommer har jag ledigt och det ska bli skönt. Jag har inget speciellt inbokat, utom på torsdag, då mina flickor och jag ska se premiären på Julias nya musikal. Annars blir det träning och fika nere på stan.


Jag håller på och samlar ihop prylar jag inte använder, för att avyttra dem. Det är inte klokt vad saker man samlar på sej under årens gång. Serietidningar som jag läst en gång och sedan lagt undan, böcker som jag fått och inte är intresserad av, kläder som jag inte kommer i längre och inte lär göra det heller. Det finns en massa andra grejor också, men det får bli till utrensning nr. 2.


Just det, videofilmer till förbannelse har jag också. Nu när det finns DVD finns det ingen anledning att spara på dem. Kanske jag kan sälja av dem nere på Dolores eller så.


Jag fick visst något att göra nästa vecka i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards