Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Förresten, medan jag håller på...

Av Bogge - 28 mars 2008 15:20

...så blir det lite innebandy till. Vi ska vara med på en liten miniturnering i Svingelns sporthall den 5:e april. Det blir vi och två lag till som möts. Ja, inte samtidigt, hallå, hur tänker ni egentligen?! Allvarligt talat kan det bli rätt kul och dessutom blir det en slags förlängning av säsongen.


Dessutom har vi en cupseger att försvara från förra året, i Korpen Cup. Den går av stapeln i slutet av april och blir den definitiva avslutningen av det hela, förutom vår lagfest.


Jag var inne på vår hemsida och det hade kommit upp en notis om nya spelare, så varför inte vidarebefordra innehållet här. Alltså, om någon som läser det här och är intresserad av att testa att spela i IBK Torslanda till hösten, är ni välkomna att pröva på en träning hos oss. Vi tränar på måndagar i Lundby Strand kl. 20-21:30 och onsdagar i Kristinedal 20-21.


Kanske någon av de korpspelare som halkar in här ibland har lust att pröva? Vårt A-lag spelar i 5:an och B-laget i korptvåan. Ni är välkomna!

 
 
Ingen bild

Otten & Bamse

28 mars 2008 20:50

Fint att du har varit inne och uppdaterat din spelarprofil. Om du hellre önskar en bild i målvaktsmundering, så har vi en här som vi kan lägga upp!

Ha det fint!

 
Ingen bild

kk

29 mars 2008 11:59

kommer du att stå mot angry alabama? spännande serie det:)

 
Ingen bild

Bogge

29 mars 2008 16:49

Håller med om det! Nej, Niclas står, jag har förvarnat honom om att AA vill vinna tvåsiffrigt, vad jag läst. Så nu är han taggad och ska ta allt...?

 
Ingen bild

kk

29 mars 2008 18:31

jasså vill de vinna 2siffrigt, var står det? ja de slåss ju med åketorp. jag håller på aa i den matchen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bogge - 19 december 2012 07:13

Igår kväll fick jag ett sms ifrån Marcus, basbyggaren. Basen blir klar i veckan. Jippii! Jag sänder iväg pengar på fredag, så har jag basen i mellandagarna.Gissa om det blir mycket spelande då.   För övrigt blir jag fundersam över vad som händer ...

Av Bogge - 2 december 2012 21:33

Igår var en skön dag. Efter att ha hasat mig upp ur vår alldeles för sköna säng, åkte jag ner till Prinsgatan och Sharpers, för trimning av hår och skägg. Sharpers är som en gammaldags barberarsalong, de klipper hår men rakar skägget också. Med rakkn...

Av Bogge - 24 november 2012 10:52

I väntan på min nya bas sitter jag och tänker tillbaka på mina gamla basar. Det går i och för sig fort, de är inte många, faktiskt bara fyra.   Min första bas var en Rickenbacker 4003. Jag köpte den på Andréasson Musik 1976. Åh, vilket instrument...

Av Bogge - 23 november 2012 08:05

Småruggigt ute... Jag ska snart gå till jobbet. Tur att det är fredag!   För ett par veckor sedan var jag och Ceh och såg Jonas debut i Rawburt på Henriksberg. Man såg att han var spelsugen. Det visar sig nu att han är så spelsugen att han är med...

Av Bogge - 18 november 2012 18:18

Okej, nu har jag väntat på min bas i över fyra och en halv månad. Varför?   Jo, den är specialbeställd av basbyggare från Laholm. Märket på basen är Schatz, efter huvudbyggaren och vad jag valt är en Jazzbas i Burgundy Mist. Den har två handlinda...

Ovido - Quiz & Flashcards