Alla inlägg den 16 november 2007

Av Bogge - 16 november 2007 22:16

För en gångs skull ska jag inte stå i en match under helgen. Istället ska jag medverka som åskådare. Det ska faktiskt bli skönt. Vi ska möta Biskopsgården, som ligger precis bakom oss i tabellen, en inte alldeles lätt match, även om vi är på uppåtgående.


Träningen i onsdags gick väl sådär, men det är inte därför jag inte blev uttagen. Vår förstemålvakt är tilbaka, efter en lång tid. Han har kört några träningar nu och två korpmatcher. Det har gått bra för honom, så det är dags för honom att komma in i hetluften. Vad det nu betyder när man spelar i division fem...


Man kan kanske tycka att jag skulle känna en viss besvikelse över att bli bänkad, men jag känner inte alls så. Både Calle och Mathias är bättre målvakter än jag, tycker jag själv, iallafall. Dessutom kommer jag att få gott om chanser senare, när Calle åker till Thailand. Han kommer att vara borta i ett par månader, så det är då jag får passa på att glänsa, hehe.


Det viktigaste är att Torslanda tar tre poäng i morgon och jag ska vara där och heja fram oss, you can bet on it!

Ovido - Quiz & Flashcards