Alla inlägg den 26 april 2009

Av Bogge - 26 april 2009 01:44

Jag sitter och jobbar vid datorn, har suttit här i stort sett hela kvällen och  skrivit. Nu tar jag en liten reflektionspaus. Mycket händer på en gång, har jag märkt. Efter att ha haft en alldeles utmärkt vår, fylld av träning och matcher, utan en enda dags sjukdom, av vad jag kan påminna mig, så hände det oundvikliga idag, jag blev förkyld. Först trodde jag att det var vårens första allergiattack, det kliade i innerörat precis som det brukar göra.


Men efter att ha nyst sju gånger på raken och ytterligare fem gånger i duschen, insåg jag att jag hittat ett virus. Tyvärr ett som attackerar människor, inte datorer. Just nu imiterar jag en kran med dålig packning.


Efter femhundra ords skrivande på min uppsats känner jag mig, med hjälp av min förkylning, helt slut, så nu är det dags för sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards