Alla inlägg den 10 april 2009

Av Bogge - 10 april 2009 21:45

Det 33:e GothCon äger rum den här helgen. För er som inte vet vad GothCon är för något, är det en sammankomst av människor med likasinnade intressen, nämligen spel av alla de sorter. Jag brukar gå dit för att se om det kommit några nya, roliga brädspel och för att köpa den obligatoriska GothCon-koppen.


I år var det en hel del folk där och det var bara den första dagen. Jag fann ingenting speciellt och vet inte om jag går dit i morgon igen. Risken är väl att det blir väl packat de återstående dagarna. Jag mötte förresten Eric, från Buzzstop 28 där. Han är delägare i ett spelbolag, Gigantoskop, som producerat kortspelet Spank the Monkey. Jag har sett på när några spelade det och det verkade rätt kul.


Så småningom när jag var mätt på det hela, förresten, på tal om mätt, så kostade två korvar och mos bara femton spänn där, så jag hade en otroligt bllig lunch idag, då drog jag mig hemåt och sedan dess har jag bara softat. Underbart lång mening jag levererade där. I morgon blir det träning igen, ett låååångt pass på gymmet.

Ovido - Quiz & Flashcards