Alla inlägg den 2 april 2009

Av Bogge - 2 april 2009 12:53

Det blir inte att vila på lagrarna i helgen heller. Jag ska till tatueringsmässan "Tattooexpo" på lördag. Jag ska möta upp med Marika som ska visa mig ett mera färdigt förslag på min tatuering. Jag har fått en skiss som var till min fulla belåtenhet, så ett utsmyckat och färglagt exempel ser jag fram emot.


På söndag ska Johanna och jag gå på sista föreställningen av Gaycamp, mest för att se om det är någon skillnad  från premiären. Hennes kusin Lisa följer också med, och så får vi se om det blir några till.


Någon gång under helgen ska jag också klämma in ett besök på Stenmässan i Friidrottens Hus. Jag ska främst se om Vikingkristall har någon monter, jag har haft ögonen på ett silver smycke som de tillverkar, en Torshammare med en tjock halslänk till.


Nu ska jag snart gå ner till jobbet. Vi har soppdag i dag, på avdelningen. Det är ett populärt och välbesökt evenemang av föräldrarna hos oss, får se hur många som kommer idag. Vi har linkat ihop det med skolans nertakt av Mozarttemat  de haft den här terminen.

Ovido - Quiz & Flashcards