Alla inlägg den 25 september 2008

Av Bogge - 25 september 2008 21:58

Jag blir hysterisk på rubriker ibland...

I morse skulle jag iväg och träna innan jag skulle läsa på Pedagogen. Mitt andra hem numera, jag var där på heldagar med föreläsningar och seminarier, i tisdags och onsdags. Vad händer? Jo, jag vaknar med en rejäl nysning och med en näsa full av något ni inte vill veta något om.


Det var bara att packa upp min färdigpackade träningsbag och sedan blev det té, honung och citron för hela slanten. Jag var inte dålig direkt, utan efter att ha suttit hemma och läst gick jag till jobbet vid ett. Det gick bra, inga anfall av äcklig smet eller så.


Sångsamling i morgon. Jag ska jobba heltid, så jag hinner att spela på den.


Gud vilket tråkigt inlägg! Jag somnar...

Ovido - Quiz & Flashcards