Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Bogge - 19 juli 2009 23:37

Jag har inte skrivit alls på nästan tre veckor. Det har varit skönt, att inte bry sig speciellt om någonting för en tid. Jag har haft en härlig semester hittills och planerar att fortsätta med det.


Idag hade vi första repet med bandet ute på Brännö. Jag hämtade min bas hemma hos Danne och Mia och drog till Björn för att plugga in och dra på. Det var riktigt roligt att få spela igen. Vi repade förstås bara två låtar till att börja med, Björns låtar. Mer hann vi inte med. Vi kom överens att köra nytt rep nästa söndag. Då ska jag ha med mig några av mina låtar också. 


Jag trivs verkligen på Brännö. Det känns jobbigt att åka därifrån, varje gång. Hade jag haft råd skulle jag skaffa hus där, utan att tveka. Det måste vara den bästa platsen på Jorden.


I morgon blir det träning på SATS och sedan tar jag en tur på cykeln, om inte vädret är uselt förstås. Vart vet jag inte riktigt än, vi får se vart pedalerna tar mig.

Ovido - Quiz & Flashcards