Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Bogge - 1 juli 2009 23:16

Jag har verkligen fått en bra start på min semester, Vädret är ju underbart och jag svettas floder. Det lät nog lite ironiskt, men jag ser det som en bra sak, att svettas menar jag. Det betyder att jag är ute och rör på mig. Idag tog jag en sväng till Partille, för att ta en fika, men det blev en kall glass  Sävedalen på tillbakafärden istället. Det gick inte att dricka nåt kaffe eller så i värmen.


Jag har suttit här och samlat in bilder för min kommande tatuering. De ska vara en en hjälp för Marika när hon kastar sig över min arm och sticker fram ett nytt motiv i vinter. Jag har vissa idéer som jag vill få fram, men til syvende og sist får Marika härja bäst hon vill.


Nu ska jag snart lägga mig, för att vara pigg och glad till i morgon bitti. Jag planerar en liten cykel- och båttur till Brännö och Galterö. Det var åratal jag var ute på Galterö, förr var det ofta, när jag var med i Göteborgs Sjöscoutkår och ännu tidigare med pappa och mina bröder. Vi plockade alltid en sten på vägen till Ersdal och lade i ett röse vid sidan av stigen ut. Det började min farfar och pappa med redan på trettiotalet. Det ska bli kul att se om röset är kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards