Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Bogge - 20 augusti 2008 01:19

I måndags körde vi vår första träning i Lundby Strand. Det gick så där... Allvarligt talat, det var som jag befarade, vråljobbigt. Jag kom dit, det var tjugo stycken spelare som höll på att värma upp, enbart utespelare. Ett lätt irriterat stönande från mej, inga mer målvakter än jag, vilket betydde att alla skottövningar blir dubbelt så jobbiga.


Efter att ha mumlat diverse mindre trevliga tillmälen över mina knästående kollegor var det bara att kasta ig in i träningen. Inte mycket mer att orda om den, mer än att en och en halv timme senare var jag dödstrött och sjöblöt. En rejäl dusch följde och sedan skjuts av Henke hem. Tro ändå inte att jag kom i säng med en gång, nej, klockan hann bli ett innan jag äntligen släckte ljuset.


Gissa om jag var stel i musklerna eller inte i morse, när jag vaknade?

Ovido - Quiz & Flashcards