Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Bogge - 2 augusti 2008 21:03

Nu är det inte mycket kvar av semestern. Tyvärr.


Som alltid är det en tid av lätt ångest just nu, varje år likadant. Nog sagt om det, jag har talat om det förut.


Semestern har varit bra, bra väder i stort sett hela tiden. Faktum är att jag kan bara komma ihåg en enda gång som det regnat på mej, när jag varit ute och cyklat. Göteborg är en lagom stor stad att cykla runt i, det tar inte lång tid från punkt A till B. Därför är det lätt att ta sig utanför stadsområdet.


Jag har varit i Kungälv, Hällesåker, Lerum, Kungsbacka och Floda på biken i sommar. Jag hade tänkt ta med den på tåget och tagit en tur i Stockholmstrakten, men tyvärr, inget hände och det berodde på att jag inte hade råd. Alla ställen som jag planerat att besöka har inget blivit av.

Enda trösten är att mina flickor senarelade sin Londonresa, så jag kan följa med. Det blir till novemberlovet. Utan cykel dock...



Ovido - Quiz & Flashcards