Alla inlägg den 6 november 2008

Av Bogge - 6 november 2008 18:08

Min bok 'Storytelling with children' har äntligen kommit in på bokhandeln. Det var tre veckor sedan jag beställde den...Kul att allting går fort:(


Vi har match på lördag, mot Zenith, hemma på Lundby Strand. Jag är inte uttagen. Jag vet att det kan hända, naturligtvis, men det kändes snopet att se laguttagningen. Självklart tar ju lagledningen ut bästa laget, så jag har nog inte övertygat på träningarna.


Jag får köra ett extrapass på SATS istället. Idag körde jag ett intensivpass, där jag lade på tjugo kilo på alla lyft- och pressövningar och med inte lika många reps. Det gick riktigt bra, så jag är nog starkare än vad jag tror. Eller?


Jag var inne på Löplabbet och kollade joggingskor. När man väger lite extra som jag, då får man söka sig till expertbutikerna för att få rätt hjälp. Tyvärr blir det också dyrt, mellan 1400 och 1600 spänn paret. Låt oss hoppas de har rea på förra årets modeller.

Ovido - Quiz & Flashcards