Alla inlägg den 30 september 2009

Av Bogge - 30 september 2009 00:33

Efter att inte ha tränat på över en vecka var det så dags att köra igång innebandyn i måndags. Full av förväntan och med en sällan skådad träningslust äntrade jag Lundby Strands stora anläggning en hel halv timme innan jag brukar. Efter en mugg té gick jag och bytte om. Iklädd mina snygga målvaktskläder äntrade jag Bana 3.


Okej, uppvärmningen gick bra, men kändes tyngre an vad den brukar, fast något annat var väl inte att vänta. Så var det dags för det avslutande spelet. Det svider att erkänna det, men jag spelade uruselt. Jag släppte in enkla bollar, tappade andra och kände mig helt under isen. Kort sagt, fan, vad jag sög!


Otten sade ändå att jag står i vår korppremiär på torsdag, men är jag inte bättre på onsdagsträningen, så vete faan om jag har på en plan att göra. Jag siktar naturligtvis på att det ska gå bättre än i måndags, var så säkra på det. 

Ovido - Quiz & Flashcards