Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Bogge - 15 maj 2008 22:43

Det känns som om det är dags att börja tänka på sommarverksamheter, alltså mina personliga. Som vanligt är det ont om pengar som får styra semestern, men jag hoppas ändå att jag ska få ihop tillräckligt för att följa med mina döttrar till London.


Det var rätt länge sedan jag var där sist och det finns en del smultronställen som jag vill återse, Covent Garden, Charing Cross Road med alla trevliga bokhandlare, loppmarknaden vid Camden Lock. I år skulle jag också vilja ta en tur ner till Hastings, just for the fun of it. Kanske en tur Hampden Court, för att visa flickorna den roliga labyrinten. Jag får inte glömma to take five o'clock tea at Brown's. Det är en konst att dricka te i England, men roligt är det.


Jag har hämtat ut mina nya glasögon, i tisdags och som ett brev på posten fick jag ögoninflammation och fick ta ut linserna, nu har jag gått med glasögonen i två dagar och trivs med dem jättemycket. Jag tror att jag sätter in linserna bara när jag tränar.

Ovido - Quiz & Flashcards