Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Bogge - 14 oktober 2007 18:56

Jag märker att jag oftare skriver på söndagar. Är det så att det är då det känns som om jag har tid? Med den hastighet som mina dygn rusar iväg är det mest troligt.


Vi hade match idag, vi mötte Räven Bandy, samma lag vi slog i finalen i Korpen Cup. Det var klart mycket bättre inställning på hela laget, men naturligvis låg vi under med 0-1 efter första halvlek. En horribel bedömning av domaren gav Räven ett mål, som i serien skulle gett frislag för oss. Efter en sidledspassning kommer deras center rusande och trycker in bollen i mitt vänstra kryss. Väldigt snyggt, men han hade klubbladet i midjehöjd. Hur domaren kunde godta det, det förstår jag inte.


Tack och lov fick vi in en boll i andra och hade bud på fler, men Rävarna var inte dåliga, utan skapade lika mycket som vi, så trots allt får jag väl vara nöjd. Fast, två poäng på tre matcher...


Jag har en idé till en bok i huvudet och väntar bara på att få rätta känslan för att börja skriva. Jag är en humörskrivare, lika gärna som att det finns humörspelare,(det fanns ett par sådana idag, hehe...) Hoppas bara att allt känns bra omgående, jag vill verkligen få ner den berättelsen på papper, eller snarare på datorn.

Ovido - Quiz & Flashcards