Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Bogge - 17 mars 2009 18:50

I förra inlägget ondgjorde jag mig över Telia, men döm om min stora förvåning när jag fick svar från dem, i stort sett omedelbart. En informationsansvarig hade kommenterat på loggen, först trodde jag att det var någon som drev med mig, men efter att jag ringt upp, så visade det sig att allt var helt riktigt. Efter att ha haft kontakt ett par gånger med tjejen som skrivit, via telefon då, förstås, vi snackar telebolag här, så lovade hon att lösa det hela.


Så, tack så mycket, Karin! Det är vad jag kallar bra PR!


För övrigt så var jag på gymmet och förtog mig idag, nja, inte riktigt, men nästan. Vissa moment var extra jobbiga idag, men efter passet kopplade jag av med en latte på Magasin 11, stans bästa kaffe! Nu måste jag fortsätta skriva på min uppsats...

Ovido - Quiz & Flashcards