Alla inlägg den 1 december 2009

Av Bogge - 1 december 2009 20:08

Åh, redan åtta! Sova en timme till och inte ens tänka på mina stackars arbetskamrater... Snark, åh, redan nio! Upp, upp och iväg!


En yummi capucchino i förrummet, väntande på att få komma in. Sedan, svart stol, inplastad, surrandet som av tre envetna tandläkarborr och bra musik i högtalarna.


Där kändes det! Men det där kändes mycket mindre än vad jag trott. Skönt, nu är det riktigt behagligt...Aj som satan!!! Fy faan vad ont det gjorde! Kom hon in till  benet, eller? Ahaa, tunt skinn just där...


Sju timmar senare, ut ur stolen, lättad över att det hade gått bättre än vad jag tänkte. Tre heldagar kvar, dock, första i februari...Phuu!


Nu sitter jag här med lätt frossa, något som kan hända efter det jag gjort i dag.

Vad jag gjort? Jo, jag har #%/=)?(&%¤. Så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards