Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Bogge - 10 oktober 2009 16:19

...att säga det, men idag var det inte roligt att spela innebandy. Vår andra match i Korpeliten slutade med ett nesligt 2-4 resultat. Inte var det helt orättvist heller. Vi mötte Balken, som vi slog i två matcher förra säsongen. Så icke nu, alltså.


Kort sagt, de var bättre än oss idag, hade högre tempo och bättre avslut. Dessutom fick de lite hjälp också, av mej... Hmmm. Vid ställningen 1-2 kommer ett lågt skott som jag ska styra ut med foten. Istället råkar jag sparka till målburen så att den åker åt sidan och bollen, som skulle ha gått utanför, går in i stället. Att beskriva det jag tänkte då är så här: "#&£@%!!" Ni fattar alltså.Skrikandes


Annars började det bra, med Erik som nätar i första anfallet och det slutade hyfsat med en patenstänkare av Otten, det var bara allt emellan som var något att fundera på. Jag måste verkligen börja banta, så jag blir rörligare i mål! Att täcka upp mycket hjälper inte.


Snart ska jag till Pennygångens festlokal och fira min lillebrors femtioårsdag.





Man kan ha roligt utan sprit.Skrattande

Ovido - Quiz & Flashcards