Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Bogge - 14 juni 2007 17:41

...på min väg att bli smal som en stolpe, nåja, inte fullt så stor som nu i alla fall, började bra. Vägde mej i går morse och hade gått ner 1,6 kilo. Det kändes hur bra som helst och inspirerar en till att fortsätta.


Vi hade skolavslutning idag. Vädrets makter var snälla mot oss, inget regn alls, fast nog var det kyligt i vinden. Frös om benen och smög istället in i personalrummet. Jag hade ingen speciell uppgift för en gångs skull och kunde därför smyga mej. Innan jag gick in hann jag krama Julia, på visit hos oss. Jag blir alltid lika glad att se dej, ska du veta. Hoppas du kan jobba med oss i höst. Och förresten: Grattis i förskott!!! Hoppas du får en härlig lördag!


Snart är jag på väg ner till sta´n. Vi ska äta avslutningsmiddag på Vino Pasta Due. Jodå, jag har sparat points för detta, så det så.

Ovido - Quiz & Flashcards