Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Bogge - 8 juli 2010 16:43

Torsdag eftermiddag på min första semestervecka. Det har varit en alldeles underbar start på semestern. I måndags vaknade jag sent och sedan gjorde jag ingenting. Tisdag började med lunch på C:s balkong, En variant på grekisk sallad, gott. Efter det drog vi ner till stan, för en del inköp och sedan fika på DaMatteo. Vi skildes åt på Domkyrkans hållplats och efter det drev jag runt och gjorde i stort sett ingenting.


I går tog jag en tur till Billdal och fikade på Bärnarps. Jag fick lite inspiration och började fila på en text till min senaste låt. Det påminner mej att jag ska fråga Ellie om jag kan låna hennes synth en tid, ska spela in fyra nya låtar.


Idag vägde jag mej, för första gången på länge. Inget chockresultat, men för mycket förstås, men nu ska jag starta min diet. Jag var och tränade och undrade tjejen i kassan om jag kunde få en instruktion i hur man kör träning med fria vikter. Jag fick till svar att jag skulle skaffa en personlig coach, för att lägga upp ett program, men det var ju inte riktigt vad jag frågade om... Dessutom väntar jag på att Hagabadet skall ringa, de hade en drive för en dryg månad sedan, där man skulle få träna gratis i en vecka. Har inte hört något än...

Ovido - Quiz & Flashcards