Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Bogge - 23 juni 2009 08:30

Idag är det fyra dagar kvar att jobba, sedan börjar semestern. Märkligt nog ska jag jobba sent två av dem och ytterligare en till 17:00. Nå, egentligen gör det inte något alls, jag har redan planerat vad jag ska börja att göra på semestern. Jag ska dessutom ha sex veckor. Mums!


Jag var inne på GIBF:s hemsida häromdagen. Serieindelningen till nästa säsong var klar. Det blir två sexor, istället för en sexa och en sjua. Vi är i 6B, tillsammans med några gamla bekanta, Backadalen och Surte, men också ett par nya lag, som Lunden,Mölndal och Partille. Jag ser fram emot träningarna i höst, och matcherna förstås. Intressant är också om vi blir uppflyttade till Korpeliten med B-laget. Vi har legat och nosat på en plats där i ett par år nu, så vi skulle nog vara mogna för ett kliv upp i år.



Ovido - Quiz & Flashcards