Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Bogge - 17 augusti 2010 21:51

...nästan i alla fall, och snart sätter alla aktiviteter igång. Jag längtar efter innebandyn nu, det ska bli gott att börja med träningarna igen. Repen ute på Brännö har också kommit igång, med en ny gitarrist, eftersom Jonas hoppat av. Jag har använt tid av semestern till att komponera och fått ihop fem nya låtar. Nu ska jag bara spela in dem på min studio.


    En stor del av min fritid spenderas självklart tillsammans med Ceh. Veckodagarna blir det inte så mycket, men helgerna är desto mer intensiva och jag älskar varenda sekund. Vilken kvinna hon är!


    Jag hoppas också att jag blir klar med min tatuering i höst. Det växer så sakta fram, motivet. Nu har vi börjat färglägga och Isolde är helt klar. Alla som säger att tatuera sig blir som ett gift har totalt.....rätt! Jsag har redan idéer till fyra nya tatueringar...Ceh har också funderat på ett motiv och jag tycker det är en grym idé! Orsaken till att hon inte börjar nu med den är den gamla vanliga, det kostar en hel del! Ändå har kostnaderna legat stilla ganska länge, men det är dyrt att gadda sig! Att inte tatuerare kan få betala artistskatt på sisna alster är märkligt, eftersom de är konstnärer!  

Ovido - Quiz & Flashcards